Δευτέρα 19 Μαΐου 2014

ΨΗΦΟΣ 5 ΑΞΟΝΩΝ (ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ patch)

1) Καταρχήν δεν ψηφίζω υπερβολικά χοντρούς υποψηφίους. Δεν εμπιστεύομαι τα λεφτά μου σε έναν άνθρωπο που δεν μπορεί να ελέγξει την κοιλιά του. Τσιγκούνης στις τσέπες, τσιγκούνης στα αισθήματα και λαίμαργος στο φαΐ, λαίμαργος στη διαχείριση.

2) Ψηφίζω αυτόν που θα προσλάμβανα στην επιχείρησή μου. Προσωπικά μιλώντας, αν ήμουν εργοδότης, έμφαση θα έδινα σε συγκεκριμένους τομείς του βιογραφικού του. Τι σπούδασε, ασχολήθηκε με αυτό που σπούδασε; Κυνήγησε το όνειρο του; Δούλεψε; Πού; Είναι δουλειά καθαρή ή μυρίζει διαφθορά; Αν πλασάρει ότι είναι επιστήμονας, έκανε δημοσιεύσεις, πήγε σε συνέδρια, τι έκανε μετά το πτυχίο του; Αν πλασάρει ότι είναι παιδί της εργατιάς και της κοινωνίας, τι αποτέλεσμα είχε η εργασία του στην επιχείρηση που εργαζόταν; Λουκέτο, προαγωγή, άνοιξε κι άλλα καταστήματα, έμεινε σε ένα πόστο-άλλαξε πόστα; Δεν μου αρκεί και πετάω στα σκουπίδια το "πήρε πτυχίο στην Πάντειο και δούλεψε στο Υπουργείο Οικονομικών δεκαπέντε χρόνια, με συμμετοχή στα κοινά του δήμου ως σύμβουλος στην επιτροπή περιβάλλοντος" π.χ. Τι έκανε στο υπουργείο, τι πέτυχε ως σύμβουλος, πώς υποστήριξε το πτυχίο του. Είναι άνθρωπος του 5ωρου καφέ ή δραστήριος; Ο καθένας διαλέγει και παίρνει τι θέλει στην εταιρία του.

3) Το ότι έχει οικογένεια και παιδιά και τα μοστράρει, μου δείχνει μία μόνο ικανότητά του: ότι βρήκε μία γυναίκα, της τον έβαλε τουλάχιστον μία φορά και κατάφερε να τελειώσει μέσα. Θα κρίνω τις αξίες λοιπόν που ισχυρίζεται ότι έχει από άλλους τομείς, με λιγότερο πρωταγονιστικό ρόλο. Στο παράδειγμα της οικογένειας, αγαπάει τα παιδιά; Έχει κάποιο κοινωνικό έργο; Συμμετέχει αποδεδειγμένα σε κάποια οργάνωση (χαμόγελο του παιδιού π.χ.); Όλοι αγαπάνε τα παιδιά τους, τα παιδιά των άλλων όμως; Συμμετείχε σε κανέναν σύλλογο γονέων και κηδεμόνων; Όταν δε δούλευε πως διαχειρίστηκε το χρόνο του; Φαντασία.

4) Στηρίζει τη διαφάνεια; Ανέβαζε στη διαύγεια τα έξοδα του δήμου του; Είναι εύκολη η πρόσβαση των δημοτών σε οικονομικά στοιχεία ή στοιχεία προσλήψεων;

5) Το βασικότερο. Πώς ζητάει τη ψήφο μου. Πώς με αντιμετωπίζει; Με φοβίζει με διλήμματα και εκβιασμούς, είναι τραμπούκος δηλαδή; Ζητάει τη ψήφο μου στηριζόμενος στην οργή- είναι δηλαδή κάποιος καιροσκόπος; Με αντιμετωπίζει ως πρόβατο ή ως κάποιον που ξεχνάει τι έγινε χτες, ή έχει υπευθυνότητα και σταθερότητα στις απόψεις του; Θέλει να τον ψηφίσω για τις απόψεις του ή για το κόμμα που στηρίζει τις απόψεις του; Με αντιμετωπίζει ως ηλίθιο προσπαθώντας να μου κάνει το μαύρο άσπρο; Μου τάζει στάση μετρό και πίστα Formula 1 στα Άνω Κρεμαστά; Ή απευθύνεται στη λογική;

Καλό Μπέο και Καλή Τύχη.


1 σχόλιο:

Jack είπε...

Πολύ ωραίο άρθρο. Μπράβο. Συνέχισε με την καλή δουλειά!11