Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2008

INTRODUCING PROF LEGO


Καλημέρα. Καλησπέρα. Τέλος πάντων! Είμαι ο Δημήτρης, 19 ετών, φοιτητής. Το Prof Lego απλά είναι ένα παρατσούκλι που είχα από το λύκειο. Ο λόγος που δημιουργώ αυτό το blog είναι για να εξωτερικεύω κάποιες σκέψεις και συναισθήματα μου. Υπάρχουν στιγμές που ο κάθε ένας θέλει να εκτονωθεί, να βγάλει την ενέργεια που έχει μέσα του. Εγώ είμαι από τους διεστραμμένους που εκτονώνονται (είτε) γράφοντας ( είτε κάνοντας γυμναστική , αλλά αυτό είναι πιο normal). Ανέκαθεν έγραφα σε πρόχειρα τετράδια, ημερολόγια γραφείου, sms κτλ, ε ήρθε ο καιρός λοιπόν να κάνω αναρτήσεις και σε blog.

Καλό ταξίδι λοιπόν, από δω και πέρα, και να χούμε πάντα την υγειά μας… Το πιο σημαντικό…

ΥΓ. Υπόσχεση: θα κρατάω στα κείμενα που γράφω τον αυθορμητισμό μου και το πάθος της στιγμής, αλλά επίσης δεν θα παραλλάσω την αλήθεια. Γιατί χωρίς την αλήθεια των γεγονότων αυτό το blog δεν θα χει καμιά απολύτως αξία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: