Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011

ΦΟΙΤΗΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ: ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΟΓΟΥ

Έχω ελαττώσει τον αριθμό των άρθρων μου. Δεν ξέρω, νιώθω μια απελπισία για τον κόσμο που ζούμε, πράγμα που μου βγάζει ένα συναίσθημα να μην θέλω να ασχοληθώ μαζί του. Να αποφεύγω να τον πάρω στα σοβαρά. Αλλά με δεύτερη σκέψη κάθε φορά αρνούμαι να γίνω απλός σχολιαστής των γεγονότων, καθώς ό,τι συμβαίνει στην κοινωνία 100% θα έχει αντίκτυπο και στην ίδια σου τη ζωή.
Τέλος πάντων
Σας έχω δωρεάν σεμινάριο.
Σε όλους σας. Κομματικού περιεχομένου.
Όλοι σας κρύβεται έναν Παπανδρέου/Καραμανλή μέσα σας, καιρός να τον βγάλετε!
Δύσκολο; Όχι αν διαβάσετε αυτές τις 2 σελίδες που αποτελούν έγγραφο της παράταξης ΔΑΠ-ΝΔΦΚ (φοιτητικής παράταξης που υποστηρίζει την Νέα Δημοκρατία).
εικόνα μεγαλύτερη


εικόνα σε μεγέθυνση


Το αστείο; Αποτελούν ένα απίστευτο μάθημα για οποιαδήποτε παράταξη θέλει να πετύχει το 120% των δυνατοτήτων της στις εκλογές. Ένα κείμενο άκρως ουσιαστικό, που έχει επικεντρωθεί στα πραγματικά σημεία που κάνουν τη διαφορά.
Το τραγικό; Δϊνουν την απάντηση στο ερώτημα "ποιός υποβαθμίζει το ελληνικό πανεπιστήμιο;" . Και γω σας λέω ότι εντάξει, η ΔΑΠ πρωτοπορεί σε κάτι τέτοια σκηνικά, ρουσφετολογικά κτλ, είναι αιώνες μπροστά από τους άλλους. Αλλά πρέπει να σαι αθώος στην καλύτερη για να πιστεύεις ότι αρκετά από αυτά δεν τα εφαρμόζουν και οι άλλες παρατάξεις.
Φοιτητικές εκλογές, το θέατρο του παραλόγου. Και αν σκεφτεί κανείς πόσος πολύς κόσμος είναι στις παρατάξεις το θέατρο του παραλόγου μεταφέρεται και στην ελληνική κοινωνία.
Κάτι σας είπα τώρα έτσι; Ναι ξέρω, δεν το 'χατε πάρει χαμπάρι ποτέ! :-P


Η ΔΑΠ, αν έχω μάθει καλά τον ρόλο που παίζει από την φοίτηση μου ως τώρα, θα αρνηθεί όλα αυτά ως συκοφαντίες γιατί ακόμα και σφραγίδα ΔΑΠ να είχαν θα έλεγαν ότι είναι ένα πολύ καλό Photoshop. Δεκτό, αλλά εμένα προσωπικά το μυαλό μου δίνει στο συγκεκριμένο θέμα 99,9% εμπιστοσύνη στην Ελευθεροτυπία που δημοσίευσε τις συγκεκριμένες φωτογραφίες και το υπόλοιπο είναι το σφάλμα υπέρ της ΔΑΠ.


Α και κάτι τελευταίο: Η Χαρά δεν είναι πια τσακωμένη μαζί σου γιατί η γκόμενα Γιάννη σταμάτησε να μένει πάνω από τη Βάσω στα Τρίκαλα! (η τελευταία φώτο θα λύσει τα όποια ερωτήματά σας)


εικόνα σε μεγέθυνση

Υ.Γ. το κείμενο αυτό δεν είναι μία επίθεση μόνο στη ΔΑΠ, αλλά μία ακόμα επίθεση σε όλες τις παρατάξεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια: