Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2009

ΚΑΙΓΟΜΑΙ


Αρρώστησα... Πρώτη φορά μετά από αρκετό καιρό... Ανέβασα και πυρετό... 39,3 ... Πρώτη φορά θυμάμαι να ανεβάζω τόσο πολύ... Μια βδομάδα σερί ήμουν κλεισμένος μέσα στο σπίτι... Ένα διάλειμμα έκανα μόνο το Σάββατο να δω το Yesman ... Και αυτό ήταν μικρό ...
Όλη αυτήν την εβδομάδα σκεφτόμουν.. Και με έπνιγαν κάτι προσωπικά άγχη... Μάλλον αβάσιμα, αλλά το μέλλον θα δείξει... Σε ένα συμπέρασμα είναι το σίγουρο πως κατέληξα. Πως πρέπει να απολαμβάνω τα πάντα σε αυτήν την ζωή. Μέχρι και την πιο μικρή λεπτομέρεια. Τίποτα και κανείς δεν μπορεί να μου εξασφαλίσει ότι θα τα έχω και το επόμενο πρωί. Τα πάντα μπορούν να αλλάξουν ανά πάσα στιγμή. Εκεί που πέρναγα υπέροχες διακοπές, οι σχέσεις μου με τους φίλους μου και με την οικογένεια μου ήταν καλύτερες από ποτέ, διάβαζα και για τη σχολή (που δεν το κάνω συχνά ), είχα μεγάλη επιτυχία στις γυναίκες, έγινε αυτό για να με προσγειώσει... Τώρα έχω μία εβδομάδα που δεν έκανα απολύτως τίποτα... Και ήθελα να κάνω, αλλά δεν μπορούσα...

Σήμερα χάρηκα πάρα πολύ... Για τους περισσότερους δεν έκανα τίποτα το ιδιαίτερο ... Απλά έκανα μια βόλτα μέσα στην βροχή ... Ένιωθα τις σταγόνες να στάζουν πάνω στο τζάμι των γυαλιών μου, να πατάω σε λακούβες με νερό , να βλέπω τον κόσμο να πάει στις δουλειές του ...
Σαφώς και άλλοι έχουν αρρωστήσει και χειρότερα... Απλώς η ραγδαία αλλαγή με έκανε να τα συνειδητοποιήσω όλα αυτά ... Ελπίζω σε σας αυτή η αλλαγή να μην χρειαστεί για να καταλάβει ο καθένας την απόλαυση της ζωής...

Υγεία

Δεν υπάρχουν σχόλια: